22 Nisan 2013 Pazartesi

" KARİKATÜR KOMEDYA "



Meteris Postası ;) 

TEZ : Remzi park var dedi, çok güzel dedi, bir gittik Hasan Emmi Türbesi'nin önündeyiz. Burası manzaralı dedi yola bakıyor dedi. Neyse oturduk mezarın önüne ben ne olur ne olmaz diye cebimde taşıdığım yarım ekmek döneri çıkardım yemeye başladım.Sonrasını hatırlamak bile istemiyorum....

ANTİTEZ : Efendim şimdi ben aydın olduğumdan dolayı herkesin gittiği parkları tercih etmiyorum. Bu yüzden Nevşehir'in en marjinal adamını yanıma aldım ve kimselerin olmadığı bu parka geçtik.
Redbull ve dubble lüx kuruyemiş tükettik. Neyse efendim biz koyu bir sohbette hızla ilerlerken bir bağırış kopuverdi.Sonra olaylar çıktı karşı tarafta. Şahinciler kapışıyormuş. Hatta arabalarının  arkasında ''duygusuz'' yazıyormuş. Çağdaş bir aydın olarak gelecek nesiller adına tepki vermek istedim. Ve ''bu saçma yazı da neyin nesi?'' dememle birlikte dar paçalı, sarı conversli, pembe t-shirtlü gençler üstüme saldırdı. Aydın olduğum için normalde atmaları gereken dayağı misliyle attılar. Haber peşine düşen İsrafil`in fotoğraf makinesini kırdılar. Kango'mun camlarını patlattılar.
Aydınlığı bir kenara bırakıp şöyle seslendim;
 ''Sizi bulucam olum'' ;)

Meteris Anketi ;)  

Efendim olaylardan sonra tekrar olay yerine arabasız yayan geri gittik. Kafamıza şapka üstümüze adidas yağmurluk giydik. Diğer yağmurluklar terletip pişik yapıyor aydın bedenime ;)
Gene mezarlıkta yol manzaralı çime çöktük. Bu sefer Burn aldık. Zaman hızla ilerlerken 'bizim haylazlar' havalı korna ve Türk bayraklarıyla, 'modern araba arkası yazıları ve bastırılamayan zafer coşkularıyla' ayrıldıkları olay yerine gelemediler. Evet onları aydın ışığım ürkütmüştü ;)
Bizde zaman boşa geçmesin diye "kadına şiddet" adlı anket yapmaya karar verdik. Herkes bizi geri çevirdi; hatta sarhoş sandılar.Sonunda 'Münir ve Münire' isimli çifte sorularımızı yönelttik;
Aile içi düzenli şiddet olduğunu belirten çift tartışmaya ve yumruklaşmaya başladılar. O ara aydınımızın memur olduğunu duyan Münir karısının boğazına pıçak dayadı. Aydınımızdan evde kalmış kızıyla evlenmesini yoksa karısını keseceğini haykırdı.
Aydın o gece güzel ülkesini bu şiddetten kurtarmak için sosyal sorumluluk aldı ve o gece evlendi...

TOTAL SONUÇ :  Ne aydın kaldı, ne makine ;)


R.Koçak

16.09.2011

0 yorum:

Yorum Gönder